Folkrace gör ont!

Nyligen krypit ner i husvagnen till lagom smattrande av regn mot taket efter ännu en bra dag på folkraceläger. Går bättre än jag förväntat mig i köket men har lite svårt med liksom att känna mig som en i gänget och med ungdomarna. Så "gömmer" mig mest i köket tyvärr, men trivs bra där. Bland kökspersonalen känner jag mig mer hemma men bland de andra ledarna och ungdomarna tycker jag det är lite svårt. Vet inte riktigt hur jag ska bete mig och vad jag ska prata om och sånt där....

Nu ska jag läsa lite och försöka skingra mina negativa tankar innan jag släcker lampan. Tänker och känner mig lite ledsen över att det ser så förbaskat roligt ut att köra folkrace och att jag gärna skulle vilja testa men att jag inte vågar inför alla och att bilstolarna är så förbaskat trång! Testade att sätta mig i en i måndags när jag och gubben stod här och väntade men den klämde så på utsidan av mina lår/höfter och det gjorde så ont på mig! "/ Men jag vet inte, det kanske finns olika typer av stolar och någon som är lite bredare... Vi får se i morgon om jag kan få reda på det.

Natti natti //Anna

 Här står några av de snygga folkracebilarna !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0