Årsskifte 2015 - 2016

Vill börja med att önska alla er som kikar in här ett gott nytt år! :)
 
Hemma i Värmland igen efter en nyårshelg hemma hos mamma och pappa. Haft en trevlig helg med nyårsfirande hos farbror och så har det blivit besök hos båda mina fastrar. Har blivit mycket trevligheter med god mat och fika, sällskapsspel, fina raketer och skratt, blandat med såna där mindre bra och positiva tankar som alltid spökar och drar ner humöret. Är inne i en sån där neråt period sedan någon månad tillbaka tror jag men det har jag nog sagt. Funderar mycket på min kropp, jobb och framtiden, som "vanligt". Men det blir väl bra till slut som "alla" säger. Allt känns så orättvist bara på något sätt. Nu vid nyår kan man läsa överallt på alla sociala medier om att "hur bra mitt 2015 har varit" "mitt bästa år, och bättre blir det" osv men själv kommer jag knappt på något bra. Står bara och harvar i samma spår hela tiden. Ett litet steg framåt och så något steg tillbaka. Jag lyckas aldrig få fram det positiva utan bara det negativa fast jag försöker vara positiv. Så har ni nå bra tips på hur man ändrar sitt negativa sinne till positivt får nu gärna hojta till! Får väl kanske ta till KBT eller meditation eller något.. Får googla lite på det ;)  Nej nu får det vara nog, får bli mer bloggande i morgon för ska sätta mig och skriva in mitt jobbschema i mobileb nu så jag vet hur jag jobbar framöver.
Vi hörs!  //Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0