Racerhelg

Hegerna går så snabbt, det var liksom fredag eftermiddag alldeles nyss känns det som och nu är det redan söndag kväll!  Fast det har ju varit fullt upp hela helgen så inte konstigt att den gått snabbt. I fredags efter jobbet vart det lite slapp, matlagning osv och sen bar det ut till Sillerud för att sova över hos J som jag skulle med och åkte med på ridtävling på lördagen. Islandshäst tävling i Strömsholm. Så vi hade ju en bit att åka när vi åkte här ifrån Värmland så vi åkte vid 04.00 på lördagsmorgonen!  Puh!  Fast det gick bättre än förväntat att gå upp så tidigt. Värre att gå upp i morse haha. Lite seg i dag sådär. Var väl en ganska trevlig dag men lite långtråkig för min del. Var roligare förra gången jag var med på tävling. När vi kom hem blev jag kvar hos B och T på bondgården för Robin var där och var med å grejade medans jag var med J på tävlingen. Var med ner till ladugården en sväng på kvällen å kikade på kalvarna. Blev några bilder också men tyvärr inte så många som vart nå bra då det var så mörkt. Och så i dag har jag efter en sovmorgon städat och sen varit på möte om folkrace lägret och sen ut till svärfar och där sitter jag nu. Har lagat älg gryta som vi ätit och nu är detta slapp. Ska snart åka hem igen så vi får lägga oss så vi orkar upp till en ny vecka. Nästa vecka är delbart jobb som är inplanerat än så länge sä blir nog en lugn vecka. Hoppas ni haft en go helg! //Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0