Komprissionsbyxor anlänt

Var ett tag sedan det vart något skrivet. Men nu är jag här igen.
 I dag fick jag paket på posten, mina kompirssionsbyxor från ortopedtekniska hade kommit !
Eftersom jag var nyfiken för att få prova dem drog jag på mig dem på engång och lite som jag förväntat mig så passade de inte. Är som om de är lite för korta i benen så får inte upp dem ordentligt i grenen hur jag än drar och så är det fel kompirssionsklass och de glider ner efter några steg. Men ska prova att ha de i morgon med och  ha jeans över. Nu hade jag bara kompirsssionsbyxorna på. Såg lite roliga ut när jag tog ut dem ur paketet !
Och så korta de ser ut att vara när man håller upp de, tur de stretchar ut sig när man drar de på sig !
 
 
Nej blir inte så mycket mer skrivet i dag. Jobbat hela helgen så är lite sleten så nu ska jag och kisse mysa ner oss i soffan å vänta på att gubben kommer hem.
See yaah !
// Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0