Pepparkakshus å norskar

Idag har jag träffat en arbetskamrat och dekorerat pepparkakshus och pepparkakor. Haft en väldigt trevlig och rolig dag och lärt mig nya saker men var väldigt sliten när jag kom hem, men blivit lite piggare nu efter jag fick lite föda i magen. Åkte vid halv 11 i morse och var hemma igen 16.30. Men då hade jag varit in en snabb sväng på systemet och apoteket innan jag kom hem och det var en väldans tur att det inte var två parkeringsplatser lediga utanför systemet och att det kom en bil bakom mig för annars hade grannarna i öst varit en mindre medborgare.. Alltså dessa norskar som parkerar åt fel håll, jag blir galen!  Idag när jag kom till systemet så var det en felparkerad (mot färdriktningen) norsk som precis skulle åka å hade blinkers på att den skulle svänga ut så jag tänkte "vad bra då fick jag en parkering" stannade och satte på min blinkers att jag skulle in på den parkeringen och väntade på att norsken körde ut. Men se där! Medans norsk nr 1 håller på att köra ut då kommer det en ny norsk från rondellen, svänger tvärs över vägen och in på MIN parkering!  Gaah!  Den norsken hade en väldans tur att det kom en bil bakom mig så jag vart tvungen att åka för att inte stoppa upp trafiken. Så lack jag blev! När man har blinkers på å allt liksom!  
Men men fick ta ett varv i rondellen och fick en parkering på andra sidan i stället. Nej nog om jobbiga människo, här kommer lite bilder från dagen! 
//Anna
 
 
 
Har gjort allt själv förutom tomten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0