Huvudbry

Ont i huvudet igen men inte i örat som i morse. Trött på huvudvärken som jag haft sen förra veckan. Men det är väl mina grubblerier som gör ont.. Trodde det var nervositet som skulle släppa efter jag hållt mitt tal på vännernas mysiga dop och bröllop i helgen men icke. Huvudvärken består. Kanske skulle kosta på sig lite massage igen...
Har nog tyvärr kommit in i en såndär grubblar mycket och nedstämd period igen. Antar det är för att julen närmar sig. Känns inget roligt med julen längre. Önskar det var som förut, när jag var yngre. Skulle vilja berätta lite om helgen men orkar inte nu. Det var iallafall ett jättefint dop och bröllop och en väldigt trevlig helg.
 
I morgon bär det av till Karlstad på kurs inom jobbet om bensår. Ska bli intressant faktiskt. Vet inte så mycket om det egentligen och det är ju ganska vanligt att vi stöter på det på jobbet så ska bli intressant och hoppas det blir lärorikt och är en bra kurs/föreläsning. Nu ska jag käka lite glass och mysa i soffan med kissen. Gubben är på väg hem från innebandyn. I morgon kommer även hantverkare hit och ska sätta in en luftvärmepump samt fixa med ventilationen. 
 
Skriver kanske mer i morgon beroende på  hur jag känner då. God natt och sov gott! 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0