Farligt i soffan

Det var det där med att sätta sig i soffan när man kommer hem från jobbet....
Nåja hann iallafall åka å hämta min julklapp från facket och prata med hantverkarna som varit här i dag och satt in luftvärmepump och fixat något med ventilationen. Och dammsuga iallafall förrådet efter dem innan jag ställde tillbaka alla saker vi fick flytta ut så att hantverkarna kunde jobba med ventilationen. Var inte så mycket saker vi behövde flytta som tur var. Puh! Resten av huset blir nog till att dammsuga när jag är klar med att sätta ihop pepparkakshus och gjort klart mitt julgodis. 
 
 
Förhoppningsvis  får vi lite bättre (mindre) elräkning framöver samt även kan få det lite svalare på sommaren. Nej som sagt, får väl ta å resa mig ur soffan så kanske jag får något mer gjort i dag. Tänkte som jag skulle sätta ihop mitt pepparkakshus som jag bakade igår och fixa klart de sista chokladpralinerna men svårt att komma upp ur soffan då jag fick sällskap <3 
 
 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0