Ledig dag :)

 
Skönt ledig dag i dag !
Tänkte jag skulle tagit sovmorgon men vaknade 8.20 men tog täcket med mig och lade mig i soffan i stället.
Då kom kissen och lade sig också,  så mysigt <3
Annars har det inte hänt mycket här hemma. Gått en lång promenad och i dag hade jag inte kompressionsbyxorna på mig men fick lite ont i dag med men inte alls lika ont som igår. Så vet inte riktigt vad det beror på men gissar på att det kan vara en kombination av mina sulor som snart behövs nya så jag inte går snett samt kompressionsbyxorna. Får testa någon mer gång och se om det stämmer eller om det bara var en tillfällighet. Sen har jag bara slappat, lagt upp lite kläder till försäljning på nätet efter att jag rensade min garderob i fredags och har redan fått två klänningar sålda. Men tyvärr har jag redan "slösat" bort de pengarna på ett par jeans och en tröja så man kan väl kalal det byte i ställlet ;)
Efter kvllsmaten så vart det en tur ut i trädgården för att få hjälp av gubben att klippa ner kaprifolen. Och så tomt det vart ! Men förhoppningsvis växer den upp igen !
Men så skönt att få klippa ner den så den inte klättrar in på altanen och under takpannorna på taket. Hann även rensa lite mer i trädgården så nu börjar den bli top notch ;) Väntar bara på att mina frön och plantor ska ta sig lite mer och att det ska bli varmare ute så jag kan sätta ut dem. Så länge är det krig mott katterna som använder mina fina rensade rababter som toalett -.-' 

 

Nej nu ska jag gå å borsta tänderna och hoppa i säng. Natti natti ! 
// Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0