jobb, kompression, och blommor

Då sitter man redo för att snart åka och jobba. Har dragit på mig mina nya kompressionleggins som kom här om dagen. Provade de lite igår också men då låg jag ju mest på soffan så tänkte jag skulle prova dem nu när jag ska jobba och är lite mer aktiv. Tror de sitter ganska bra faktiskt men vi får se när jag testat dom lite mer. 
 
Annars har jag  inte gjort så mycket i dag heller. Har satt lite frön så jag kanske får lite ordning och fint  i trädgården sen i sommar.  Och så har jag lagat mat och gjort matlådor. Skulle ha plockat lite i förrådet också så det blir klart någon gång men kände att jag inte riktigt hade så mycket tid kvar och ingen lust heller för det delen.. är inte på något vidare humör då jag inte sovit så bra och grubblat en del de senaste dagarna.  Har ju utmanat mig med en till "sockerfri" vecka men denna gången har det inte gått så bra. Att godis och kakor två dagar denna vecka. Är nog lite av ett tröstätande. Men i dag går det nog bra igen. Brukar gå bra när jag jobbar kväll. Då är det enklare att stå emot om det finns fika på jobbet också för då är vi inte lika många. På dagarna när vi är flera blir det som ett slags tyst grupptryck när man ser "alla andra" vi fika.. 
 
Nej nu får jag samla ihop mig och ta min matlåda å fara till jobbet. Hoppas ni andra också får en go kväll. 
//Anna
 
Mini växthus ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0