Myshelg :)

Började helgen med att jobba fredag kväll. Helt okej :) 
Lördagen började med sovmorgon och chill i tvsoffan innan jag gick ut i trädgården
och skurade altanen. Blev lite renare å fräshare iallafall :)
Robin klippte gräset och jag skurade. Tidigare i veckan sådde jag även lite frön ute i trädgrådslandet
och i rabbatterna så det blir fint i sommar.
 På seneftermiddagen bar det ut till svärfar på metartävling och sen grillning. Mycket gott !
 
 
Även i dag har det blivit lite trädgårdsjobb.
Planterat ut mina tomater ( hoppas de inte fryser "/ ) och kryddväxterna.
De fick ett litet täcke av fiberduk så jag tror allt de klarar sig.
Har även oljat in trädgårdsmöblerna en gång så nu får de stå tills jag blir ledig nästa gång och ställer iordning dem och gör fint på altanen. Tycker allt det är hög tid att börja använda den nu,
trots att det inte är så varmt ute än men det blir förhoppningsvis snart sommar :) 
 
 
Nu i kväll blev det en tur till Töcksfors för att se Gumball3000 bilarna.
Tur vi stannade efter vägen och ställde oss å tiddade för inte åkte de in iT-fors som de var sagt. Det var faktiskt en besvikelse, att man inte fick se de på nära håll som det var "lovat", men men trots allt ganska mysigt att stå där efter vägen, inte var dag man får se Gumball3000.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0