Huskik och snuva

Halsont och snuvan börjar komma nu till kvällen. Hoppas de inte blir värre, vill inte bli förkyld nu! Två stora tekoppar för att lindra det onda i halsen. Skönt för halsen men bliver väl någon tur på toa innan jag somnar gott, men ska bli skönt att få lägga sig i sin egen säng i natt tillsammans med katt och gubbe.

Började ju dagen med jobb och sen hem en sväng för att sedan möta upp gubben och svärmor för att åka och titta på hus. Bättre hus än det förra vi tittande på men föll mig nog inte helt i smaken nu efter lite reflektion och eftertanke, men vill nog åka och titta på det igen. Känns så nu iallafall. Tror det är lite för mycket att göra på huset och att det kommer rusa iväg på ekonomifronten och önskar nog ett större hus inför framtiden och inte helt nöjd med planlösningen. Vi får se hur det blir.

Efter hustittandet blev det middag hos "mormor". Lika god mat som alltid och såklart efterrätt. Tyvärr alldeles för gott för att jag skulle låta bli. Ingen bra ätardag i dag. Mycket sötsaker.

Nu sista dropparna te innan tandborstning och sängdax. Känner mig nog ganska trötter i dag. Hoppas du med haft en bra dag och sov gott // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0