Garderobsrensning :P

Så, nu var garderoben äntligen färdigrensad, har ju hållt på hela helgen men blivit tvungen att avbryta då jag å sambon har varit iväg till svärmor. Vart en stor plastback med råge som blev bortrensat men inte vart det nå mer plats i garderoben för det "/ Förstår inte att jag får plats med alla kläder överhuvudtaget.. Har bara en garderobslåda med kläder som ska vikas ihop kvar och sen tänkte jag mig att jag skulle göra nå lunch men vette katten vad jag ska hitta på.
 
Efter jag ätit tänkte jag mig att jag skulle ta mig ut en stund i det fina vädret innan jag ska iväg å simma lite senare. Till kvällen blir det scrapbooking kurs/träff, ska bli spännande att se om jag får ihop något kreativt där :) 
 
Så ny ska jag gå å fortsätta så jag blir färdig innan solen förvinner, ha det !  // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0