Då var grubblerierna igång igen..

Ja i dag var det då dax för att träffa kuratorn. Tog mig en prommenad dit för att röra lite på mig. Var en äldre "dam" men verkade helt okej att prata med,, men vet ju inte om jag blev nå klokare efter att ha varit där, känner nog nästan mer att jag började grubbla igen. Sen på eftermiddagen ringde de från ett sommarjobb jag sökt och undrade om jag fortfarande var intresserad... och det är jag ju men samtidigt är jag ju ganska säker på att jag kommer få jobb här hemma i sommar med, så vet inte hur jag ska göra. Fortsätta här hemma på hemtjänsten så jag kanske får fast arbete där någongång eller om jag ska testa arbeta som undersköterska på sjukhuset under sommaren. Kan ju vara roligt att testa något annat, (fast det nog är ungefär lika arbetsuppgifter, kanske lite annorlunda på sjukhuset) nu när jag ändå inte är fast någon stans. Men sammtidigt så blir det ju längre att åka och jag får lägga mer pengar på bensin samt att jag kommer få restid på ca 2 timmar i stället för 5 minuter ^^ Och det uppepå "annorlunda" arbetstider så känns det som om jag aldrig kommer hinna med att göra något annat i sommar. Typ träffa min sambo,familj vänner osv. Så får nog bli att jag blir kvar här,, verkar vara som det är de jag ska göra helt enkelt....... 
 
Suck -.-'
 
Nej nu ska jag ta mig något att äta å sen ut till J å hennes hästar å fördriva lite tid å ha något anant att tänka på så jag slipper grubbla.. Puss å hej !  // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0