Sova borta

Då ligger man i en säng hemma hos "främlingar" och ska försöka sova. Nåja bekanta till J är vi hemma hos. Känns lite som när man var liten och sov över hos kompisar, spännande och roligt.

Vi blev bjudna på supergod kycklinggryta och ris till middag och vi känner nog båda två oss som hemma, det var ganska lätt då personerna vi bor hos verkade väldigt enkla och lättsamma, trevligt folk helt enkelt :) En bra uppladdning inför Js ridtävling i morgon som jag är med för att hjälpa henne, mest för ett lugna Js nerver tror jag. Hon är så nervös i dag men blir nog bättre i morgon när det verkligen gäller.

Själv tycker jag faktiskt det ska bli spännande att se hur det går till och hur det går för J, och så har jag kameran med så förhoppningsvis kan jag bjuda på lite fina bilder sen. Nej nu ska jag nog lägga undan telefonen och försöka sova. Natti natti !

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0