Krossad husdröm

När man spelar sims och bygger hus som det huset man hade velat köpa och försökte köpa i verkligheten,,, man bygger om det så som man hade önskningar i verkligheten, ser hur det blev, eller ja, kunde ha blivit. Förbannade norskar, ni kan väl bo kvar på andra sidan gränsen ! Så jag slipper bygga mitt hem på en jävla dator, jag vill bygga mitt hem i ett riktigt hus... nåja, ville bara klaga lite till, så svårt att släppa DET huset, för jag tror det hade blivit fint att bo där, jag tror att jag hade tyckt om att bo där, ute på vischan, även om det säger emot mina tidigare ord om att på på landet, långt ut på landet, men det kommer väl säkert ett ännu bättre hus vi kan köpa så småningom *försöker vara positiv*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0