Kalas å fisketävling

Ja i dag har vi då haft den årliga fisketävlingen i gubbens släkt. Blev en del fiskar för vissa av lagen. Jag jobbade så var tyvärr inte med och för gubbens lag gick det ganska dåligt. Här kommer en bild på vinnarlagets fisk !
 
 
Efter fisketävlingen vart det lite kalas för gubben med hans mormor och morfar, syster och svåger, mamma och hennes nya. Mycket trevligt. Det blev smörgåstårta och after eight tårta till efterätt. Tror gubben min var nöjd med dagen :) Vi köpte en smörgåstårta och så gjorde jag en smörgåstårta som jag vart väldigt nöjd med, den innehöll lax och räkor. Och så gjorde jag after eight tårtan. Här kommer bilder !
 
 
 
och så en bild på födelsadagsbarnet ;)  ( nåja, han fyller ju inte först på måndag )
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

tårtorna ser jättefina och goda ut. synd att man inte var med och fick smaka.

2015-08-05 @ 16:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0