Islandshästtävling Arvika

I går var jag med min vän Jennifer på hennes första Islandshäst tävling. Riktigt spännande och roligt. Kommer ett kollage här nedan så ni får se, för självklart hade jag kameran med mig och jag är faktiskt stolt över mig själv för det blev en hel del bra bilder och jag klarade av en hel dag omringad av hästfolk å  lite läskiga hästar ;) 
Var även roligt att det gick så bra för Jennifer och hennes häst Beyla, då de bara kännt varandra i två månader.
I ena klassen kom de till B final som de vann och i andra klassen gick de direkt till A final där de hamnade på en 2a placering. Inte dåligt för att vara första gången ! Stort grattis till Jennifer ocvh Bayla ! :) 
 
  
Vart även lite bilder på kossorna "hemma på gården"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0