Hipp hipp hurra ! :D

För i dag är det min födelsedag :)
Dagen började bra med nästan frukost på sängen och present från älsklingen. Jag vaknade innan han kom å hann väcka mig så fick frukost i tvsoffan i stället :)
Sen åkte gubben till jobbet sitt och jag har setat här hemmaå tråkat.
Kollat tv, setat vid datorn och nu snart ska jag gå å göra mig lite mat men 
fick för en stund sedan ett telefonsamtal från chefen som gjorde min dag :)
 
Jag har nämligenn fått ett vikariat på 75% från 1 september till och med sista april 2016 !
 
Visserligen inte här i Å-g som jag hellst vill utan blev i T-fors men det gör väl inte så mycket. Blir nog trevligt med nya arbetskamrater och nya kunder. Men blir svårt då jag inte hittar alls i t-fors eller omnejd så måste ju får gå bredvid först och få lära mig hitta... men det får man väl ? 
 
Aja, blev bara så glad så var tvungen att berätta :D 
Nu blir det lunch !
// Anna 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0