Prommenix

Ut på prommenad ! :)
 
Ja, snart ska jag gå ut å ta mig en prommenad i kvällssolen. (Gubben med :) )
Fortfarande riktigt skönt ute. Har varit ute mycket i dag för blev längre jobb än till 11.
Har jobbat ända till 17:30. Men det var ju bra, för pengar behövs ju :)
 
När jag kom hem hade gubben lagat mat, tyvärr ingen hit då det bara var korv å mos, men jag gjorde mig en omelett med lite korv i, men tyvärr har inte ätandet gått något bra i dag heller, alldeles för många kalorier enligt Lifesum Appen. Enligt den har jag ätit 2496 kalorier i dag.
Vi får skylla det på att det var speghetti till lunch, hela 700 kcal på en portion !
Och ja, jag vet att man inte ska räkna kalorier, men vill jämt se hur mycket jag stoppar i mig och sådär..
Iallafall nu till en början innan jag har kommit på hur jag ska äta för att det ska bli bra :)
 
Nu har jag även skapat en kategori för det här, " Hälsan min :) " heter den så där kan ni som vill se hur det går för mig gå in och läsa om ni vill. Detta inlägg är första inlägget i den kategorin/mappen.
 
Nu ska jag gå på toa å göra mig i ordning så jag kan fånga gubben innan han
börjar kolla på något nytt teveprogram sen ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0