Omotiverad

Ligger på sängen och segar. Har jättetråkigt men kommer mig inte för att göra någonting. Har en diskmaskin att plocka ur och plocka i ny disk och köra och jag skulle kunna köra en maskin med tvätt men inte ens det blir gjort. Skulle kunna gå igenom lägenheten efter saker att sälja på loppis för att få in lite extra pengar, men jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Toppenväder ute men kommer mig inte ens för att gå ut och sätta mig i solen. Har lust att gå och lägga mig men då kommer jag absolut inte somna i kväll och det gör ju inte saken bättre precis. Varför kan man inte köpa lite motivation på burk eller något? Precis vad jag skulle behöva en dag som denna...
 
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0