Förkyldning nr 2

Ja då var förkyldning nr 2 här. Ont i öronen i förrgår och i går kväll kom även halsont/irriterad hals och snuvan. Tänkte först att det var "Gofi-suva" (allergi mot svärfars katt) men det släppte inte. Och i natt kom hostan med, så har varit en ganska dryg natt men känner mig ändå ganska pigg i dag så hoppas det inte blir värre. Ska snart åka med J och hjälpa henne att flyttstäda ett hus. Roligare att städa om man har sällskap och roligare att städa än att sitta ensam hemma å glo då gubben är i skogen och röjer älgpass inför jakten. Nej nu måste jag göra mig iordning för nu kommer snart J. Hoppas vi inte blir borta allt för länge för hade tänkt hunnit koka sylt på lingon jag plockade igår. Annars får det bli morgondagens syssla :)
See yaah ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0