Härligt med sol :)

Glafsfjorden Sulvik
 
Låbbyviken, Västra Silen 
 
 
Så härligt med lite ljus och sol ! Första bilden är över Glafsfjorden i Sulvik på väg hem från jobbet i morse. Det var sån skillnad på ljus i går morse och i dag. I går fick jag använda helljuset på bilen hela vägen hem och gatubelysningen lös för fult men i morse behövdes inte helljusen alls och gatubelysningen var släkt, trots att jag åkte vid samma tidpunkt som i går morse. Och när jag sedan kom in i Åjäng i gen och fick se vindkraftverken som reste sig mot skyn som gyllene pelare i den härliga morognsolen kände jag att jag var tvungen att åka hem och hämta kameran och ta en liten fotorunda innan jag åkte hem för att sova. Blev några härliga bilder och lite härligt solljus för mig innan det var dax att åka hem och sova en stund.
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0