Härlig dag :)

I dag har det varit en bra dag, har bara haft ett litet utbrott på eftermiddagen, troligen för att jag var sleten och hungrig... I dag har lägenheten blivit helt städad. Äntligen ! har ju skjutit på det hela veckan men nu är det så skönt när det är rent och fräscht. Blir bara till att svabba golvet i morgon för det hann jag inte i kväll,, eller om jag gör det nu innan jag går och lägger mig. Tar ju typ bara 10 minuter ^^ Svärfar ringde och bjöd på tacomiddag och det kan man ju inte säga nej till ;)
 
Vid lunchtid i dag var jag ut och gick med en vän och hennes hund. Söta Amira. Blev dryga en timmes skogsprommenad i det härliga vädret och vi såg flera fjärilar efter vägen och tussilago :) När jag kom hem blev det en liten paus innan jag tog med mig mina små plantor som jag sått och gick ut i solen på baksidan för att ge dem lite omvårdnad och plantera om dem till egna krukor.
  
 
Och i morgon blir det släktträff med gubbens släkt, det flästa är väl typ svärfars kusiner å så. Och så kommer det en kille från Amerika :) Typ svärfars morfars brors barnbarn ;) Alltså svärfars morfar och amerikanens morfar var bröder :P Och ena brodern utvandrade till Amerika. Jaja intressant va !? :P Nej nu får det bli sängen och fundera lite till på vad jag ska dra på mig inför släktkalset i morgon. Hur mycket ska man klä upp sig till en släktträff ? 
 
Natti natti // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0