Skiftbyte ;)

Då har man landat i sängen igen.
En dag med jobb i värmen har gjort en sleten. Upp emot 30 grader i dag har det varit.

Har inte skrivit på ett tag nu men i kväll kände jag för att skriva lite. Har i dag sagt hej då vill faster Karin som varit här sen i lördags kväll. Mycket trevligt. Vi har hunnit med en dag på Amerikabrevet, "vårat" byggdespel, där jag stått i marknadsstånd och sålt mitt pyssel. Gick riktigt bra denna gången tyckte jag. Mycket roligt och trevligt. I går så jobbade jag 7-16 och sen tog jag och faster oss en shoppingtur. Roligt med lite sällskap. Oftast får jag ju gå själv och shoppa..

I dag har jag med jobbat 7-16 men var hem en snabbis på lunchen och sade hej då till faster. Efter jobbet tog jag och gubben en siesta och sov lite och bara tog det lugnt och sen fick det bli en svalkande dusch. Ner till busstationen för att hämta upp kusin vitamin som kommit på besök och blir här någon dag. Också det mycket trevligt. Var in på Ica en snabbis och köpte lite kött att slänga på grillen och så blev det altanhäng och god grillmiddag. En liten prommis för att kolla på hästarna här bakom huset och nu har vi lagt oss. Är nog bara jag vaken. Gubben sover iaf och ute i vardagsrummet där kusin får bo släktes lampan för en stund sedan.

Ja, jag ska väl också släcka och försöka sova i hettan. Är faktiskt trött i kväll men tiden rinner iväg så fort så hann bli sent ändå. Nej nu blir det natti natti, sov gott med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0