Nu är det fredag igen...

Fredag i gen då ! Veckorna går fort. I dag har det inte hänt mycket. Vart ut till M å pratat lite, druckit te och pysslat. Målade lite på min tavla. Får se när den blir klar. Håller på att måla ett lejon.
 
På vägen hem från M blev det en sväng förbi affären och handla lite mer grönsaker å så till kvällens tacos. Blev även en kik i några av affärerna utefter storgatan och jag hittade mig ett par "kavajbyxor" som var assköna ! Blir nog till att köpa dem, har letat efter sådana länge nu men inte hittat några som passat. Funderar även på att beställa ett par byxor från ellos, men jag vet inte riktigt än. Har ju direkt inga pengar heller....
 
I går var jag ju iallafall och skrev in mig på arbetsförmedlingen så om tre månader får jag bidrag iaf men hoppas ju så klart på jobb. Saknar att jobba, gillar att vara på hemtjänsten. Justja ska ju lägga in tider! Det har jag glömt att göra, får göra det på engång när jag är klar här. Händer väl inte så mycket här omkring annars. Söker jobb, försöker vara duktig och få ordning på "livet" med motion och allt annat. Funderar på att anmäla mig till en grej som heter weight fighters, liknande Biggest loser fast det är bara här i kommunen. Men vi får se, har iallafall gjort en intresseanmälan för att få lite mer information... detta kanske vart ett väldigt rörigt inlägg det här men skit samma. Här kommer slutligen lite bilder på råttisarna å deras bur som jag storstädat i dag. Riktigt skrubbat rent, och det var inte det mysigaste ska jag tala om, men nu är den skinande ren och råttisarna verkar trivas med sin nya inredning !
 
// Anna
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0