Lugna dagar

Dagarna blir ganska lugna nu när jag inte har något vidare för mig. Sitter mycket vid datorn och letar jobb, oftast utan nå vidare resultat, det blir en hel del tvtittande, kel med djuren och så lite prommenader. I dag vart det en härlig prommenad på nästan en timme tillsammans med PV och hennes hund Amira. Trevligt med sällskap, så det blir nog fler prommenader tillsammans med dom ! :) 
 
Annars i dag har jag inte gjort så mycket, slängt ihop en tårtbotten och städat kattlådan.Sen blir det nog till att pyssla ihop ett födelsedagskort till svärfar och eventuellt lite bloggfix (med pysselbloggen och råttbloggen) innan jag ska hoppa i en dusch för att sedan gå in till "mormor" på middag. Köttfärspaj tror jag det skulle bli. Smaskigt. 
 
Det är lite svårt det här med bloggandet, det blir ju liksom inte som jag vill med skrivandet och jag har ju typ inga läsare så det känns inte så meningsfullt. Den ända som är någorlunda bra är väl denna som morsan läser och tycker är rolig (tror jag) då hon bor så långt bort så hon typ ändå får vara med och dela min vardag. Nej nu ska buren torkas å fyllas på med nytt fräscht spån. Ha en god onsdagskväll :)
// Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0