Ibland kan man fynda...

Ja i bland kan man fynda.
Det har jag gjort i dag då det blev en tur till köpcentret för att fördriva tiden lite.
Hittade ett randigt linne å ett par byxor samt en plånbok på Kappahl
för sammanlagt 125 kr. Riktigt nöjd :)
Sedan blev det även en klänning i lila, blå och lite rosa, tunt tyg från Indiska för 75 kr.
Härligt till sommaren !
Blev även en fika med sambon och mamma och pappa.
 
Slapp eftermiddag, lite fix med steriobänken jag flyttat på, busat med råttisarna lite
och sen blev det till att slänga ihop en kladdkaka till kvällen och så lagade vi mat.
Tacos eftersom vi inte åt det i går ;) 
Vi har ju typ tacos innestående på fredagkvällarna jag å min sambo.
Nej nu blir det till att mysa ner sig i soffan igen med kladdkaka å grädde.
Lite sent men hela dagen har ju varit sen så ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0