Hemma igen :)

Då har man landat hemma i soffan igen.
Hemma i värmland.
Är faktiskt skönt att vara hemma i sin egen lägenhet igen efter
att ha varit "borta" två veckor.
Borta bra men hemma bäst ni vet ;)
Även fast vi varit hem till mitt "hem" (mamma å pappa) där jag faktiskt
verkligen känner mig hemma fortfarande
så är det skönt att få komma hem på riktigt. 
Hem till sitt egna krypin.
Där man kan göra precis som man vill.
Till mitt och Robins hem.
 
Efter en ganska lång hemresa, då vi stannat för att handla lite
och äta mida hos svärmor
har vi packat upp alla packning i stort sett och myst ner oss
i soffan tillsammans med kissen.
En väldigt pratsjuk kisse.
Man får i alla fall ett varmt välkommnande hem 
när man bor tillsammans med våran kisse ♥
 
Tänkte jag skulle kolla genom posten när
jag kom hem då det hade kommit
massa rolig post, samt öppna en försenad julklapp
men det fick vänta en stund ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0