Ekorrhjul

Ja helgerna går snabbt och nu är det måndag igen. Denna helg har verkligen gått fort tycker jag. I dag har mamma och pappa åkt hem igen efter några dagar här hos mig. De kom i torsdags så vi kunde skrota bilen min. Så nu är man utan bil så blir automatiskt lite mer motion nu när jag måste gå vart jag än ska. Men det är bra. Det behöver jag. Sitter ute hos svärfar och väntar på gubben som är på jobbet. Han skulle bli kvar här efter jobbet då han ska spela innebandy i kväll har i närheten men jag tycker de är så tråkigt att sitta hemma själv hela kvällen så jag åkte med ut hit. Tog med mig lite pyssel men har inte sätta feelingen för att pyssla i dag. Iallafall inte just nu. Har typ kollat tv hela dagen så nu ska jag hoppa i lite träningskläder, fixa fram lite musik och sätta mig på motorcykeln och leka ekorre. Känns ju som att springa i ett ekorrhjul när man sitter där på cykeln. Motionscykel har aldrig passat mig, då cyklar jag hellre ute i naturen. Däremot går promenad /löp band bra konstigt nog... Hoppas ni andra haft en roligare och mer fartfylld måndag än jag.
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0