Dansa Dansa !

Varit en lugn dag i dag. Slappat på svärfars soffa medans han och
gubben min har grejat lite ute på gården och skruvat på bilen.
Blivit en liten prommenix och skrivit den där sista lilla uppgiften på min
validering så jag kan få mitt betyg och diplom.Ska skriva rent den och
skicka in den i morgon tänkte jag. Käkat middag hos svärfar och nu är
jag och sambon hem en sväng å gosar med katten och duschar å lite sånt
för om en stund bär det av på dans.
Inte för att jag dansar men det kan vara roligt att komma ut lite och se något annat.
Dans har aldrig varit min grej, har alltid hatat det men nu börjar
jag faktiskt bli lite intresserad av att lära mig...
Det verkar ju faktiskt ganska kul och bra motion haha och så träffar
man ju massa folk. Inte för om jag vet om det är så
många yngre par som är ute å dansar, de är väl mer på krogen å "hoppar"...
Får väl se hur kvällen artar sig.
 
I morgon bär det även av upp te Arvika för att kolla på råttisar
och antagligen ta med dem hem.
Saknar mina små goingar faktiskt.
Men förhoppningsvis blir det full rulle i råttburen igen.
Spännande och roligt.
Har ju faktiskt haft lite dåligt samvete ibland för att jag ägnat
lite lite tid åt råttisarna jag hade nu senast men de har ändå haft det bra
och verkar ha trivits här hos mig. De mådde ju bra och så
ända tills den ena fick en tumör som växte sig allt för stor.
Även om inte Gudrun (råttan) själv verkade bry sig om den eller
ha så ont av den kändes det ändå rätt att låta både henne och hennes syster Tyra somna in.
De fick iallafall vara pigga å glada in i det sista :) 
 
Nu skaj ag gå å leta fram en kofta och sen se om det finns ågot litet att äta som lite mellis/kvällsmål.
Ha det gött och  ut å släng era lurviga ;) // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0