2013 ?

Det nya året var kommet och de flesta har skrivit på Facebook eller bloggar och sammanfattat sitt gånga 2013. Allt positivt som hänt osv, det ända jag kommer ihåg som positivt det här året är att jag studerat klart till undersköterska. Det är jag riktigt nöjd med :) Fast ännu har jag ju inte fått mitt diplom och betyg då lärarna sabbat det med valideringen så den inte är klar än, bara en uppgift kvar som ska lämnas in Ska skriva om ett lands religion och hur de ser på saker å ting men det kommer att gå snabbt. Har fått låna en bra bok av läraren där allt jag behöver veta finns med så ska göra den när jag kommer hem. Är ju hos min kär mor och far nu och har varit sedan den 23 december.
 
Nyårsafton firades hos farbror R och hans familj, mycket trevligt fast jag hade psykbryt precis innan vi skulle åka. Inte bra att vara förkyld och sliten och sen bli stressad. Det klarar jag inte. Tur att jag har min underbara familj och sambo <3 som tröstar fast de är jobbiga å går mig på nerverna ;) Hos R med familj blev det massa god mat och sen sjöng jag och kusinerna singstar fram till 12 slaget då vi gick ut och kollade på fyrverkerierna. Så mysigt :)
 
Den 1 januari ( i går )  följde jag med kussen och hennes mor ut till sågdammen för att fota lite. Men det var ganska dött. Vi satsar på en ny tur fram till våren då alla flyttfåglar kommer tillbaka.
Men några foton hann det bli i alla fall innan kamerans batteri dog. På vägen tillbaka till bilen hittade vi en spännande liten krabat också i form av en hermelin. Så otroligt cool ! Och snabb till tusen men några bilder hann jag med och en filmsnutt.
 
Nej nu ska jag hämta mig lite apelsinris och sen göra ett nytt försök på att fixa designen på min blogg om råttor som jag gjorde förut men inte haft aktiv. men nu har jag bestämt mig för att "öppna" den och skriva där.. Får väl se hur det går....   // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0