Nya möjligheter ?

En ny dag, nya möjligheter !
 
I dag har vi inte heller något speciellt planerat.
Blir väl till att plocka lite här hemma, kolla efter fler jobb att söka, kolla lite om hur det är i Norge... ta en prommenad och kanske pyssla lite ? 
 
Snart ger jag även ut adressen till min pysselblogg :) 
Håller på med att ladda upp lite bilder från "gammalt" pyssel och fix. Det blir nog mest en blogg med bilder att inspereras av och där jag visar upp vad jag gjort. Jag hoppas iallafall att den blir inspirerande för andra. Men jag vet inte hur jag ska få ut den till många, jag är ju inte så bra på det här med att blogga och få många läsare och så. Tänkte även jag skulle göra "reklam" för den när jag står på marknader och så då jag tänkt att man även ska kunna köpa en del av mitt pyssel ifrån bloggen, då främst mina smycken och så, och annat som jag har med på marknader osv. Åh, jag ser verkligen fram emot helgen ! :) Då blir det ju loppis i Säffle. Hoppas det går bra för oss tjejer, en trevlig dag är jag säker på att vi åfr iallafall :) 
 
Nu blir det lite brunch ( har fallit tillbaka och sover lite länge, men brukar komm upp vid 10 tiden iaf )
men måste lära mig äta frukost i stället för brunch. Blir "dietsoppa" till lunch/brunch i dag. Ska börja med att äta de till frukost och lunch tänkte jag och en liten portion vanlig mat tillsammans med gubben när han kommer hem ifrån jobbet, kan kanske krympa magsäcken lite och få en liten kickstart ? Ja vi får väl se. 
Nej nu ska jag äta soppa :) 
Ha det ! // Anna 
Trackback
RSS 2.0