Nattfjärilar

Då låg man här igen och inte kan sova. Sov ju såklart länge i morse. Både jag och gubben sov till halv 12 nästan och det var faktiskt rätt skönt. Sen åt vi frukost tillsammans och glodde lite på tv. Jag städade undan lite tvätt och så i sovrummet och bäddade. Det är så skönt när det är rent och fint :) Körde även igång tvättmaskinen. Var upp till
ÖoB och köpte lack till skivorna som ska till husvagnen och en förlängnings sladd till Micron så jag kan möblera om lite uppe på skänken i köket och få det som jag vill. Det blir en av måndagens sysslor om det inte blir ändrade planer. Kanske kan få något jobb ju :)

Var en sväng till gymmet i dag också och invigde mina nya träningskor. De är riktigt lätta och sköna men fick lite ont på utsidan av smalbenet när jag gick med dem. Tror det beror på att fötterna inte har "rätt" ställning i vissa skor för jag har fått så flera gånger. Vinklar väl fötterna/benen på något sätt jag inte brukar. Får se om det går bättre nästa gång eller om jag behöver fixa några andra skor. Annars på gymmet gick det väl sådär. Inte så roligt som det brukar så vart bara en snabb sväng genom gymmet. Har ingen riktig glöd. Inte för något direkt. Tror det kan vara lite för att jag håller på att minska på antidepp medicinen. Minskningen har gått bra hittills men nu när vi minskat lite mer denna vecka som varit har jag haft lite känningar. Hoppas det går över så jag inte behöver öka medicinen igen. Vill inte äta massa medicin :( Men iallafall, eftersom jag var så "avtrubbad" på gymmet och när jag kom hem gick jag och vilade en stund. Och det resulterade som vanligt att jag somnar och inte kommer upp igen. Så det är väl därför jag inte kan sova nu såklart. Men men, kissen hade det iallafall gosigt på filten med mig ända tills jag sprakande till honom när jag skulle gå upp. Hade sovit så hårt så hade inte märkt att kissen kommit och lagt sig ...

Nu i kväll träffade jag även en tjej som jag ska vara kontaktperson åt. Det gick bra och jag tror vi kommer trivas och få roligt ihop. Det känns bra att man iallafall kan vara till någon nytta :) Nej får bli en tur till kylen och nalla ett glas mjölk så somnar jag säkert sen. En dålig vana jag skaffat mig och måste försöka bli av med. Kan-inte-sova-ätande/drickande. Fyamejjen för sådana ohyfs !

Natti natti, hoppas ni sover gott där ute ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0