Missnöjd med dagen "/

Hemma från Säffle, käkat middag och tagit ett varmt bad. Så skönt ! Saknar att ha ett badkar hemma. Är fortfarande hos svärfar men alldeles strax bär det av hemåt. När jag kommer hem ska råttisarna få komma ut och springa av sig lite och så ska vi kela en stund. Då blir jag nog lite gladare, är lite missnöjd efter Säffleturen då det inte alls gick nå bra i dag. Så här dåligt har det nog aldrig gått för mig. Men vi hamnade nog på fel plats. Våra pyssel passade inte in bland alla loppisgrejer, de förtjänar en marknad eller något annat med hantverk ;) De som hade just loppissaker och sålde gick det nog bättre för : Var mycket folk och en trevlig dag har jag haft i alla fall. Och så klart har jag shoppat lite "skit", kommer en bild vid senare tillfälle. Nu ska jag packa ihop alla grejer jag spritt ut här hos svärfar så vi kan åka hem till våran egna lya ♥
 
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0