Måndag

Ingen speedad dag i dag inte. Känns som om hela mitt liv börjar stanna.
Allt går liksom på sparlåga känns det som.
 
I morse blev det iallafall upp tidigt då gubben spydde
så jag fick åka ner till verkstan med bilen hans.
Sen kom jag hem och sov en stund till, käka lite frukost, var å hämtade bilen och
sen åkte jag till köpcentret för att leta lite jobb...
Men det gick inget bra, var inte alls på humör och det var så tomt på folk
och lungt i alla butiker så jag tappade lusten totalt att söka jobb.
Gick runt å tittade lite i stället, köpte lite godis till sjuklingen, åt en hamburgare
och sen åkte jag hem igen.
Blev lite pysselshopping och så hittde jag ett par jättesköna och lätta
luftiga träningsdojjor på rea som fick följa med hem.
 
'
 
I veckan nu ska jag ju köpa gymkort och börja gymma så riktigt nöjd med inköpet.
Ska bli skönt att komma igång och röra på sig.
 
Just nu är de ända som rör på sig Maggan och Gujje.
De är ute och springer fram och tillbaka mellan buren och här på skrivbordet. 
De är så söta när de kommer smygandes men ack så rädda de är för hastiga rörelser.
Tror det har blivit ett litet bakslag då kissen råkat skrämma dem här för
någon dag sen. Men det kan vi nog allt träna bort igen :) 
Men nu ska de få krypa in i buren igen då jag tänkte titta på Farmen och
Familjen Annorlunda samt gå igenom vad för pyssel jag har och fixa till lite. 
Har ju inte gjort något nytt pyssel utan ska försöka bli av med det jag har
sedan tidigare. Men här kommer iallafall en bild på det jag köpte i dag. 
Garn till en volanghalsduk och stickor, lite frön till trädgården sen till våren
samt kattgräs, och servetter. Tyckte det var så härligt mönster på servetterna
så tänkte jag kunde göra lite decopage med dem :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0