Snabb uppdatering - tisdag

Som jag berättade i går har dagen varit lite av en "ta hand om mig dag" med en timmes helkroppsmassage och sen klippning. Riktigt skönt att bli lite ompysslad och blev nöjd med klippningen också. (Synd man får betala så mycket för det bara, men ibland måste man få unna sig och njuta.. fast man kan ju göra det billigare med kanske :P )

Klippte lite lugg och klippte upp håret lite så det orkar locka sig lite samt att färgen ska synas lite mer. Ska färga håret i morgon för jag orkade inte göra det när jag kom hem. Blir min vanliga röda färg och sen mörkbrunt underhår. Känner för lite förändring! Nej nu får det bli till att sova så jag orkar med morgondagens bravader, visserligen blir det väl sovmorgon i morgon med men det är sovdax nu juh! Så natti natti sov så gott alla där ute // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0