Håret :P

 
 
Så här kommer då äntligen lite bilder på håret som inte blev färgat först i går kväll.. Vet inte ritkgit om jag är helt nöjd,, tycker inte det blev nån större skillnad sen tidigare förutom att utäxten är borta då... Och hade nog velat haft mer skillnad på det röda och mörka,,, mer rött på det röda liksom,, men men... thats life ;) 
 
I går var det ju bakdag med faster Maggan och sen hårfärgning. Vi bakade knäckebröd och sen gjorde vi chokladpraliner.. och jag började färga håret... Och i dag har det inte hänt mycket, var med min kusin som tatuerade sig på förmiddagen och sen åkte jag hem till Värmland igen... Lite skönt att komma "hem" igen. Har setat å glott på teve å ätit kebab. Gubben är på julbord med jobbet så är solokvist här hemma ^^  Bara kissen å jag då råttisen fick stanna hos "mormor och morfar" tills jag kommer tillbaka vid nyår... 
 
Nej nu ska jag spela lite dataspel här i min ensamhet. Ha det  ! 
// Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0