Tisdag 19 augusti

Ja i dag är det tisdag, men det visste ni väl redan ?! ;)
Jobbat en sväng i dag och  dagen började lite knasigt och jag har i dag lärt mig en sak...
Nämligen att läsa ordentligt på jobbförfrågningarna så man slipper åka typ 3 mil i onödan och komma försent.
Hade läst att jag skulle vara ute på en förskola på landet och i morse när jag kommer dit så finns inte avdelningen där utan den heter något helt annat och jag får reda på att förskolan ligger här inne i samhället. Och då när jag sätter mig i bilen igen läser jag igenom smset med jobbförfrågan ordetligt så står det ju klart och tydligt bara man läste igenom hela smset, det var bara liksom typ samma område/områdeschef som "landet", så det var bara att ringa til förskolan och säga att jag skulle bli lite sen och sen bege sig dit. Men ananrs har dagen flytit på väldigt bra och vad snabbt dagen har gått !
 
Efter jobbet blev det en tur ut till svärfar för att hjälpa han lite med datorn och käka middag,
smaskens, och skönt att slippa laga mat ;)
Väl hemma satte jag mig och ritade lite och sen hamnade jag här vid datorn och började rensa och sortera lite bilder och nu har jag rensat och sorterat alla bilder ifrån i år som bara legat huller och buller i en mappa  på datorn. Så nu är det ordning och reda bland alla bilder och förhoppningsvis kanske jag börjar lägga in dem och ordna dem innan det blir massa (hundratals) bilder i en ända oreda :)
Fast önskar mig en extern hårddisk.... 
 
// Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0