Övervunnen snuva och Eddie

Hemma å förkyld. Fya mejen !
Vill inte vara snuvig och hostig.
Kände mig lite småkrasslig i går och sen i natt och i morse var inge kul.
Och när man väl vunnit över snuvan och täpta luftvägar och somnat och äntligen får sova,
ja då ringer de och frågar om man kan komma och jobba.
Så typiskt !
De har inte ringt på hela veckan när jag har gått här hemma och väntat på jobb
men sen när man inte vill att de ska ringa (och man glömt att ändra från tillgänglig till o tillgänglig, för det är kanske inte det första man tänker på mitt i natten när man ligger å försöker sova) ja då vill de att en ska komma å jobba. En av nackdelarna med att inte ha fast jobb utan "bara" vara timmis -.-'
Man vet aldrig när man får jobb..
 
Men men, har iallafall legat här hemma på soffan och försökt kurera mig i dag.
Har blivit två långfilmer, Monica Z och War horse.
Bra filmer båd två tycker jag,
och mellan varven har jag plockat i och ur diskmaskinen, tvättat och hängt tvätt. 
var även sugen påa tt rita lite men kom aldrig på vad jag skulle rita.
Blev i stälelt til att kika i mina tatueringstidningar och drömma och fundera på tatueringar.
Beklagade mig för en kompis och då fick jg ett "uppdrag" att rita Iron Maidens maskot Eddie.
Aja, jg kn väl försök tänkte jg, börjde leta bilder på google och hittade det här...
 
 
Insåg ganska sanbbt att det här verkligen blir en utmaning för mig.
Om jag ens lyckas få till något acceptabelt som en törs visa upp för kompisen.
 
Nej nu får det nog bli till tt leta fram lite hostmedicin eller fixa en tillkopp med te
innan det är dax tt krypa ner i sängen och försöka sova.
Har ju lyckts med att "vända tillbaka" dygnet till det dåliga "sova hela förmiddagen"...
 
Natti natti // Anna 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0