Badkar och varmvatten

Att det kan vara så skönt att få lägga sig i ett varmt bad. Bara få känna hur värmen omsluter ens kropp och hur musklerna en efter en slappnar av. Det bästa som finns. En av de få platser där jag verkligen kan koppla av. En av de få saker jag saknar sedan jag flyttade hemifrån. I min nästa bostad ska det finnas ett badkar. Det bestämmer jag här och nu.

Efter en ganska lång dag med mycket fix och don inför mitt eget kalas och sen varit på kusins kalas så var det nog extra skönt med ett varmt bad i kväll. Speciellt för mina onda knän. Tycker inte om att de börjar göra ont igen. Har inte haft ont på länge nu, tur de får vila lite nu för nu är det sängdax. Natti natti sov gott // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0