September

Ja som vanligt finns det en hel del brister i mitt bloggande, inte skrivit på jättelänge men har inte haft någon direkt lust att skriva. Har väl en liten svacka just nu. Känner mig inte motiverad till någontin direkt. Vill bara göra massa saker men sen så orkar jag inte utan  typ kollar på tv i stället eller bara sitter. Har lite plugg att göra tills i kväll/ imorgon men har inte kommit igång först för en stund sedan och nu har jag redan tröttnat å tagit en paus. I dag är  det sånt där trök väder, grått och lite regnskurar då och då men det var ganska skönt tycker jag. Det börjar bli mer och mer gula löv ute nu och klarare luft, känns skönt faktiskt. Jag gillar hösten. ... I morgon tänkte jag att jag skulle försöka ta cykeln till skolan men det går väl som vanligt, Anna sover länge, för länge, och tar bilen, som vanligt. Den lilla korta vägen till skolan.... Ska nog skaffa mig ett gymkort iallafall, sist jag hade ett gymkort gick jag ju iallafall och gymmade... Kanske kan skaffa ett på ett halvår till att börja med,, men nu har jag iallafall inga pengr till det. Och simmning i morgon i stället för på torsdag kan jag nog glömma för måste städa och packa inför helgen. Åker ju hem över helgen. Men det ser jag fram emot, ska bli trevligt att träffa mina vänner och släktingar. Saknar det, även om jag inte träffade dem så ofta när jag bodde hemma heller så var det iallafall oftare än vad jag gör nu och det känns konstigt på något vis att vara så långt bort. Mest saknar jag nog faktiskt mamma och pappa, konstigt men sant, men man blir tydligen vän med sina föräldrar när man flyttar hemmifrån. Tänker ofta på det när vi kanske har varit hos Robins föräldrar eller så, att jag vill träffa mina föräldrar och familj... Ibland funderar jag även på att flytta hem igen, men då blir det samma för gubben, då blir han i samma sits som jag är nu. Undrar vem som klarar det bäst. Han eller jag. För jag vill nog inte släppa gubben min. Det ska vara han å jag. Hur var det nu, ett förhållande är som ett EKG, det har toppar och dalar för hur skulle det annars vara, ett långt tjutande irreterande streck. Jag vet inte vart i livet jag befinner mig, jag vet inte åt villket håll jag ska gå åt, jag har inget mål och jag vet inte vad jag vill...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0