Snabbis te Norge

Är så trött i kväll så snart blir det sängen. Har hållt på att somna flera gånger förut i tvsoffan hos svärfar men nu sen vi åkt hem så piggnade man ju till och är inte alls så trött så man kan gå å lägga sig. Typiskt !
 
I dag har det iallafall varit en bra dag med en snabb tur till Norge för å handla bröd och målarfärg samt lite god choklad ;) På hemvägen blev det även en fika och lite shopping på den svenska sidan. Var ute efter ett par brallor men hittade inga som jag vart helt nöjd med så köpte inga byxor men hem med ett nytt halsband som jag verkligen tyckte om och som jag tyckte var fint på mig kom jag. Att jag aldrig kan låta bli att shoppa ;P 
 
Blev lite fix på trappen och plantering av lite ljung så nu är det så fint och välkommnande på farstukvisten. Kommer nog lite bilder i morgon eller någongång för orkar inte ladda upp dem nu.
 
Ut te svärfar och byta vinterdäck så jag får dem te volvon å pappa däcken till passaten, och så middag och sällskapsspel. Mycket trevligt även om jag smög i väg och satte mig vid symaskinen lite för att sy lite på mina vetevärmare jag ska ha med till julmaarknaden för försäljning.Prosmakade även mina biscotti jag bakade i går för att testa. De blev riktigt bra tycker jag ! Nej nu får det bli sängen. Natti natti ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0