Mys dag

Då har man krypit ner under täcket och en ny dag har gått till ända. Varit en lugn dag. Slappat lite fixat lite med tårtorna jag gjorde i går kväll och Idas muffins och Brownies som vi hade bakat till svärmors kalas som vi hade i dag på eftermiddagen. En familjär och mycket trevlig tillställning med släkten. Det bjöds på god mat, sång, lek och skratt. Och fika förstås ;) ska försöka att sätta mig ner i morgon och lägga in lite bilder på datorn så då kommer det nog någon har på bloggen och även på pysselbloggen. Funderar även på att skapa mig` en ny pysselsida, men vi får se hur det blir med den saken. Än är det bara en idé som behöver ligga och gro lite grann innan den sätts i verket. Nej om man skulle på ihop sina gröna och sova lite så man får något gjort i morgon också och inte bara sover bort alla dagar man har. För det är jag ju lite av en mästare på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0