Utebliven succe "/

Jahapp, det vart ingen succe i går på Brunskogs julmarknad.

Jag kom upp i ynka 300 ca och M i ca 600 kr.

Och i dag skippade vi att åka dit för det var så många som hade lika produkter som oss och eftersom det var så kallt igår och alla hade typ lika så hoppar vi i dag, vi ansåg att vi skulle gå minus på att åka i dag igen.

I var och varannat marknadsbås var det hembakat, ljus och smycken så det var nog därför försäljningen inte gick så bra och så hamnade vi nog på ett lite dumt ställe då det var många som "Jag handlar på tillbakavägen" men när de väl kom tillbaka hade de redan handlat av någon annan. Så det var lite tråkigt.

Och kallt som bara den var det ! Det var tur att vi var två så vi kunde turas om att gå iväg och gå in och värma oss !

Om vi inte hade varit två och om jag hade stått där själv hade jag nog förfrysit mina små fossingar ! "/

Men men, i det stora hela var det ganska trevligt med mycket folk att prata med och lite snöflingor kom det allt nersinglades också :)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0