Egentid :)

Gubben är i väg på hockeyresa med jobbarkompisarna så i kväll har jag egentid. Började med att spela min musik på hög volym och gå igenom garderoben för att försöka rensa ut lite. Vart bara en papperskasse.Garderoben är fortfarande proppfull fast jag vikt iordning alla kläder och lagt fint och rensat bort en papperskasse som jag sa. Är verkligen i behov av en till garderob ;)  Tur att det inte får plats med en till i vårt lilla hem :)
 
 Så här ser det ut i sovrummet när man rensar garderoben, totatl kaos ska det va ;) 
 
 
Än så länge har jag egentid iallafall men om en stund kommer svägerskan I medan hennes gubbe jobbar. Vi ska fixa med svärfars julklapp eller om det bli födelsedags present... Födelsedagspresent blir det nog.. Säger inte vad det är ifall det läcker ut haha. Men handarbete är det och jag är redan trött i händer och armar efter att ha tjuvstartat lite utan I. Men nu blir det en paus och en sväng ner till pizzerian tror jag, orkar inte laga någon mat i kväll till mig själv bara å gubben ska ju käka ute så då kan väl jag med få köpa pizza ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0