Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne

Jätte skönt väder ute i dag, har varit ute och hållt på i trädgården hela dagen nästan och nu funderar jag på att gå ut och sätta mig i solen på altanen och läsa en stund. Var så varmt och skönt där. Det är skönt att trädgården är klar nu, bara det där j*vla rabarberlandet kvar nu haha. Jag är så dålig på att gräva haha och det är inge roligt så tar typ ett spadtag och sen står jag bara och hänger på spaden typ. Men har hunnit med att göra mycket i dag. Började med sovmorgon och se blev de plugg och frukost. Skrev klart medicin 2 uppgiften så nu är den kursen avslutad och sen gjorde jag en reflektionsuppgift. Sen bar det ut i trädågrden. Oljat in trappen på framsidan och rensast rabatterna, pratat med mormor och rensat mera. Och nu har jag kollat på "biggest loser" som jag spelat in och nu funderar jag som jag sa på att gå ut och läsa i solen, men är även sugen på att höra om svärfar har nå varmvatten och om jag får låna badkaret... Man kanske ska ta och gra lite middag också ??   // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0