Slutkörd

Då var men äntligen hemma efter en heldag med skola och arbete. Och nu är sommaren här, varmt och svettigt hela dagen och det var så skönt att äntligen få komma hem och kasta av sig svettiga skor och kläder och hoppa in i en svalkande dusch. är helt slut i huvudet och kroppen och dum som jag är har jag ju setat i draget från ac;n i bilen på jobbet så nu har nacken/axlarna knutigt sig igen.

En av mina favoritfilmer på teven ett glas kall mjölk och tre kakor... Ja jag vet att jag inte borde men jag är så fett godissugen och tycker faktiskt att jag har förtjänat dem i dag efter en slitig varm dag. Men men, en dag kommer väl den dagen jag kan säga nej till kakor också, då motivationen och viljan verkligen ligger på 120 %.. nej kakor och film var det, undrar om jag orkar hålla ögonen öppna till 2 fast 2 furious eller om det blir sängne.... // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0