Skola igen då :)

 
Då var skolan igång igen och jag sätter gaddarna i denna goda brunch !
Skönt med lite mjukstart i dag och bara en halvdag i skolan, hoppas på att det inte blir så mycket arbete. Blir nog mest en koll av hur alla har hat det på praktiken och så. Och hur långt vi har kommit med våra specialpedagogik upgifter hoppas jag. Hoppas på at det inte är redovisning i dag på upgiften bara för jag har inte hunnit fått klart min power point...
 
Aja, färgade håret i går kväll men blev inte riktigt nöjd, tyckte det blev för ljust upptill så skulle vilja ha  en ny låda med färg men det finns det inte pengar till så får vänja mig med ljusrött hår upptill. Längderna blev bra men upptill på utväxten blev de inte så bra tycker jag fast jag hade i färgen och färgade det först och så men tror det beror på att jag hsde så mycket utväxt som var ljusare än längdera så.. jaja det blir inte alltid som man tänkt sig ;) // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0