Sömnlös ''/

Då satt man här igen. Vaken. Klarvaken framför teven. Har försökt med nästan allt för att somna. Har legat och läst, blivit omhållen av sambon, kanelbulle och mjölk, sticka, läst bloggar, skrivit mail, kollat tv samt att bara ligga still i mörkret. Men inte fan kan jag somna för de. Men ännu en gång har jag bara mig själv att skylla då jag i stort sett har sovit de senaste 4 dygnen. Har bara varit uppe 7-8 timmar per dygn. Har inte orkat gjort något annat än att sova. Sova, kolla tv och nödplugga skoluppgifterna som skulle lämnas in. Har bara missat en uppgift hittills och jag fattar inte vad jag ska göra med den. Men ska få hjälp i veckan sen... Är så trött i huvudet just nu. Tankarna bara far omkring som en jävla tornado där inne i skallbenet. Funderar mycket över livet, kärlek, skola, jobb och såntdär. Funderar mycket på att hoppa av skolan men samtidigt vill jag så gärna gå klart och fixa den. Det är ju snart slut. Typ halva denna termin har snart gått och sen är det typ sommarlov och sen bara en termin kvar och det går ju bra för mig. Behöver inte ens anstränga mig så väldigt för att få godkänt eller bättre på uppgifterna, det är bara det att jag inte går dit. Att jag blir liggandes hemma.. Och jag vill så gärna jobba ! Men det går ju inte när jag pluggar på heltid. Kan bara jobba kvällar och helger ibland och har ju sådant jobb på G. Ska bara fixa deligeringen och skriva på papper så är jag timvikarie sen. Om det inte går åt skogen förstås men det tror jag inte det gör men man ska aldrig ropa hej förrän man är över bäcken...

Åååååh ! Om jag bara kunde få somna nu. Jag vill ju kunna sova nu för jag vet ju att jag ska upp i morgon och med sambon ut te svärfar. Och jag vet ju att jag inte får sova på dagarna utan måste gå upp på morgonen så jag somnar te kvällen så varför gör jag inte bara det!? Dumma Anna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0