Måndag med pluggile plugg plugg

Första skoldagen för denna vecka avklarad. Medicin 2 med massa latinska och grekiska ord som läraren trodde vi hade fått lära oss i medicin 1, så jag och de från min klass satt där och kände oss dumma medan de andra eleverna som haft samma lärare i medicin 1 satt där och "spottade" fram latinska klurigheter ^^
 Ingen härlig känsla att känna sig dum och veta att man måste hem och träna massa latinska/medicinska termer som vi redan borde kunna typ...
 
Sen lunch, sallad med tacoköttfärs som vanligt... att jag inte tröttnat på tacos alltså...
Specialpedagogik med fortsatt egetarbete om olika funktiondshinder, jag har ADHD och tycker att jag har varit väldigt effektiv på eftermiddagen. Har skrivit klart de "avsnitt" ja hade planerat och skrivit rent det på datan. Nu ska jag bara skriva lite om skillnader på tjejer och killar med ADHD, få till en powerpoint samt skriva in en intervju jag har på G med en kompis.
 
Hem och vila lite, skulle ha pluggat medicin 2, studieenhet 2 med massa frågor som ska vara inne senast på söndag, Känns lite stressigt men det ska nog kunna gå ändå... får försöka lägga manken till. Är trött som vanligt, har varit jättetrött förra veckan och känner mig lika trött nu med. Skulle bara vila en halvtimme men sov ca 1,5 timmar så blir väl kanske en sen kväll i kväll... Hoppas jag kan somna ändå när jag lägger mig. Nej nu tänker jag mysa ner mig i tv-soffan med gubben och bara titta på tv och slappa.. ska försöka iallafall men vi får väl se hur länge det går innan jag måste hitta på något att göra igen.... Go kväll ! // Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0